قوانین کلی بازارچه:

خرید و فروش اکانت کلش

Clash of clans خرید و فروش اکانت 

ثبت رایگان اکانت در بازارچه

بدون دریافت هزینه


از پر دغدغه ترین مسائل بازی کلش در این روزها میشود به انتقال و خرید و فروش اکانت نام بردعده ی زیادی هستند که به دلیل کمبود وقت و مشکلات دیگر نمیتوانند بازی کنند و نمیخواهند وقتی که صرف بازی کرده اند هدر روداز این رو اقدام به فروش اکانت خود میکننداز این رو در کلن ها و چت باکس بازی در قسمت گلوبال به دنبال خریدار هستند که در این موارد افراد سودجو و فرصت طلب در کمین انها نشسته اندکه به بهانه تست اکانت جیمیل و پسورد طرف را گرفته و بلافاصله تغییر میدهند و زحمت چند ماه را هدر میدهند.

بدین منظور ما تصمیم گرفتیم این بازارچه را راه اندازی کنیم تا در راستای خرید و فروش اکانت به بازیکن های محترم کمک کنیم تا با اطمینان خاطر اکانت های خود را انتقال بدهند

روال کار  بدین صورت است که در اول فروشنده اقدام به گذاشتن اکانت خود در بازارچه میکند که بعد از اطمینان از صحت اکانت توسط تیم بازارچه، اکانت برای نمایش به خریدارن در بازارچه قرار میگیردوقتی خریدار از اکانتی خوشش امد و تمایل به خرید آن داشت با ما تماس میگیرد و بعد از واریز وجه به حساب بازارچه، اکانت در اختیار خریدار قرار میگیرد و وجه واریزی به حساب فروشنده واریز میشود.


 قوانین کلی خرید و فروش اکانت:

 

 

1- خرید و فروش و انتقال اکانت کاملا زیر نظر تیم مدیریت بازارچه انجام میشود.

2- فروشنده باید اپل آیدی یا جیمیل یا در صورت لینک دیوایس هر دو را به ما تحویل دهد.
3- پس از گذشت  24ساعت دیگر بازارچه هیچ گونه مسئولیتی در قبال اکانت واگذار شده از سوی فروشنده به خریدار ندارد

4- در صورت عوض نشدن رمز عبور و نبودن هیچ مشکل احتمالی دیگری اگر بخواهید اکانت را پس دهید، ظرف مدت بیست و چهار ساعت باید اینکار را انجام دهید، بعد از آن اکانت پس گرفته نخواهد شد.

5-بعد از ۲۴ ساعت فروشنده مبلغی را که تعیین کرده بود را با کسر 7 درصد هزینه ی جابجایی دریافت خواهد نمود.(هزینه ی جابجایی بر عهده ی فروشنده و جزءی از هزینه ی فروش میباشد)
6- بعد از ثبت اکانت و ارسال فرم مشخصات، هروقت تمایل داشتید میتوانید قیمت پیشنهادی خود را تغییر دهید.

7- به ازای هر پنج  لول که به اکانت اضافه شد، میتوانید عکس مپ را تغییر دهید و در اینصورت اکانت شما دوباره به  صدر پست ها می آید.

 :مهماپل آیدی شما، همان گیم سنتر و آی کلودشما نباید یکی باشد، تا خریدار به اطلاعات شما دسترسی پیدا نکند، در اینصورت ما مسوولیتی را قبول نمیکنیم.

8- در صورت اقدام فروشنده به ثبت اکانت جعلی در بازارچه ، هیچ مبلغی پس داده نخواهد شدپس در درج اطلاعات صحیح دقت لازم را داشته باشید.

9- شماره تماسی از صاحب اکانت مطلقا ذکر نمیشود و مراحل انتقال توسط تیم بازارچه انجام میشود.

10- وقتی شما اکانتی را می فروشید، دیگر نمیتوانید پس بگیرید.


نکات مهم :

برای فروش اکانت و قیمت گذاری فقط و فقط از طریق

 (بخش راهنمای فروشندگان)

برای خرید اکانت با شماره مدیریت در تماس باشید

((بخش راهنمای خریداران  

فروشندگان اکانت در صورتی که اکانت آنها در بازارچه ثبت شد در دسترس باشند.

لطفا قبل از هرگونه تماس و ارسال فرم مشخصات، بخش قوانین را مطالعه فرمایید. 


تذکر: اگر در مدت 24 ساعتی که اکانت برای تست در اختیار خریدار قرار گرفته، پسورد یا موارد امنیتی دست کاری شود و فروشنده تایید کند که این موارد در اکانت مورد نظر تغییر کرده است، اکانت فروخته شده تلقی شده و مبلغ واریزی به حساب فروشنده منتقل میگردد


توجه: دقت فرمایید که پس از انتقال وجه به حساب فروشنده دیگر تحت هیچ شرایطی وجه پرداختی قابل بازگشت نخواهد بود 



رفع مسئولیت:

بازارچه هیچ گونه مسولیتی در قبال جیمیل یا اپل ایدی فروشندگان ندارد، و فروشنده باید اقدامات امنیتی را انجام دهد و اگر مواردی شخصی درجیمیل خود دارد، آنها را حذف کند، خریدار نیر بعد از گرفتن اکانت از سمت ما باید تمام مراحل امنیتی را انجام دهد، از جمله تغییر رمز و کد گذاشتن بر روی جیمیل خود تا اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد.

بعد از فروش و اتمام مهلت تست تحت هیچ شرایطی جیمیل فروشنده پس داده نمیشود  و جیمیل متعلق به خریدار می باشد.